Dienos pietūs

P. Lukšio g.32
Vilnius

Dienos pietūs

Jogailos g. 4
Vilnius

Įdomu

LIEKNĖJANTIEMS TIKRAI GALIMA VALGYTI MAKARONUS!

Makaronai Itališkos virtuvės spinduliai. Italai makaronų suvalgo daugiau nei bet kuri kita tauta Europoje


Šis greitai pagaminamas produktas italams yra ne tik jų mėgstamas patiekalas, bet ir kultūros bei gyvenimo būdo dalis. Prekybos centruose jų pasirinkimas itin gausus. Tuo tarpu geriausi makaronai arba pasta (pasaulyje paplitęs itališkas pavadinimas visoms makaronų rūšims) – tai viso grūdo kviečių makaronai, būtent tokie, kokius ir ruošia Jums „POMODORO“ virėjai. Skrupulingai besirūpinantiems sveikata iš didžiulės pasiūlos rekomenduojama rinktis nesmulkintų grūdų makaronus arba gaminamus su kiaušiniais. Šios rūšys yra sveikesnės nei tradiciniai, gaminami iš miltų. Įsiminti sudėtinga, bet verta.

Viso grūdo (dažnai vadinama pilno grūdo) miltai – reiškia, kad grūdas prieš malimą nėra nušlifuojamas, paliekama jo luobelė ir gemalas. Taip išsaugoma grūde esančių 80% mineralinių medžiagų, skaidulų ir baltymų.

Pilno grūdo makaronų naudingumas

Ypatingai naudingi žmogaus organizmui yra pilno grūdo makaronai, pagaminti iš rupių miltu, kuriuose išlieka visos, iš paprastų miltų pašalintos, vertingos pilno grūdo medžiagos-luobelės, kitaip tariant-sėlenos, kurios lieka sumalus grūdą.  Sėlenose gausu įvairiausių vitaminų (C, folijos rūgšties, karotinoidų, o ypač B grupės) ir biologiškai veiklių skaidulinių ir mineralinių medžiagų (kalcio, kalio, magnio).

Angliavandeniai, esantys makaronuose, labai reikalingi smegenų bei raumenų veiklai.

Makaronuose beveik nėra natrio, be to, juose nerasite cholesterolio. Daugelis makaronų rūšių yra puikus svarbių maistinių medžiagų šaltinis. Tarp jų – geležis, kalis bei įvairūs B grupės vitaminai. Vienas puodelis nesmulkintų grūdų makaronų gali suteikti net iki 25 proc. reikalingos geležies dienos normos. Makaronai su kiaušiniais turi šiek tiek vitamino A.

Nesmulkintų grūdų makaronai turi daug ir folio rūgšties, itin svarbios ne tik nėščioms moterims, bet ir visiems suaugusiems bei vaikams.

Makaronai yra svarbi kasdieninės mitybos dalis: mitybos specialistai rekomenduoja net iki 65 proc. dienos kalorijų gauti iš angliavandenių. Makaronų sudėtyje yra 70 proc. angliavandenių. Be to, nesmulkintų grūdų makaronuose esantys angliavandeniai gerina virškinimą.

Padažas – kūrybos šedevras. Receptų ir variacijų yra tiek daug, kad visus metus kasdien galime valgyti vis kitaip paruoštus. Svarbiausia, nevartoti riebių padažų patiekalams pagardinti. Lietuvoje makaronai taip pat tampa itin populiarūs,  ypač naminiai makaronai, nes jie iš tiesų išsiskiria savo subtiliu skoniu, forma, bei spalvomis.



„POMODORO“ VALGIARAŠČIUOSE TIK NAMINIAI „VALENTINO“  LEDAI BE GLIUTENO, BE AUGALINIŲ RIEBALŲ 
 IR NUO ŠIOL SU TRISKART DAUGIAU  UOGŲ!  IR KODĖL LEDUS VALGYTI SVEIKA?



Daugelis tradiciškai mano, kad ledai nėra sveikas produktas.Tačiau neseniai paaiškėjo, kad ledai turi gausybę naudingų medžiagų. Dar žymusis gydytojas Hipokratas patarė valgyti „užšaldytą kremą”, kuris, jo nuomone, gerina savijautą. Pasirodė, kad jis buvo teisus. Ledus valgyti sveika,- pranešė Anglijos mokslo taikymo pramogų versle tyrinėtojų asociacija.

Tad štai, ledai organizme stimuliuoja tokios svarbios medžiagos – serotonino gamybą, kuris gali apsaugoti mus nuo stresų ir kelti nuotaiką. Tyrimai parodė, kad dažnai pasilepinantys ledais žmonės jaučiasi laimingesni, nei tie, kurie ledų nemėgsta.

O vienas iš neseniai atliktų vokiečių gydytojų tyrimų patvirtino, kad įprasti ledai nuostabiai gydo pervargimą ir nervinį įtempimą. Tai paaiškinama tuo, kad natūralus pienas, ar grietinėlė, iš kurių ir yra gaminami tikri itališki „VALENTINO" ledai, savo sudėtyje turi L-triptofano – labai natūralios medžiagos, pakeliančios nuotaiką ir raminančios nervų sistemą. Mokslininkai primena, kad ši medžiaga dar ir padeda nuo nemigos.

Pasak mokslininkų, kai ledus valgo suaugusieji, jie dar turi ir papildomą terapijos efektą, kuris susijęs su teigiamomis emocijomis. Juk ledai primena mums vaikystę, kuri daugumai žmonių susijusi su gražiais prisiminimais.

Todėl siūlome rinktis tik iš natūralių produktų , BE GLIUTENO, BE AUGALINIŲ RIEBALŲ, ŠVIEŽIAI pagamintus „VALENTINO" ledus!

Ledai yra ne tik skanus desertas, bet ir maistas, dažnai savo kalorijomis atstojantis pusryčius ar pietus. Suvalgę ledų organizmą praturtiname lengvai pasisavinamais pieno baltymais, angliavandeniais, vitaminais C, A, E, mineralinėmis medžiagomis. Ledai ne tik suteikia energijos, pasotina, bet karštą dieną sumažina stresą ir nervinę įtampą. Pieno riebaluose vyrauja sočiosios riebalų rūgštys, kurių per dideli kiekiai maiste nerekomenduojami vyresnio amžiaus žmonėms, nes pastarieji gali turėti problemų dėl širdies ir kraujagyslių ligų. Tiems, kuriems reikia riboti gyvūninius riebalus, reikėtų rinktis vaisinius ledus.